Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Vasúti komfort kategóriák

A zónázók új Inter City-k megjelenésével jobb komfort kategória is ésszerű lenne, főleg hogy a nyomasztó csak állós és sok silány megoldás a lassú, de működő géppark cserével a jármű oszályokat cserélhetnénk, a jegyárat realizálnánk, és ösztönözné a MÁV-ot további járműpark fejlesztésre.

Az első, és főleg a másodosztályt kéne részeire szedni, hamadosztályt csak egyben átkategórizálni (ha még működnek ilyen személyszállítók menetrendszerűen).

A bekamerázottség és védelem, valamint az alacsony padózat lesz öregedő társadalmunk fő igénye lesz egyre inkább a társadalom öregedésével.

Ideiglenesen 1a, 1b, (1c), 2a, 2b, 2c, (2d) és esetleg 3.osztályt lenne érdemes létrehozni. (Vagy 1, 1+, (1++), 2, 2+,2++, (2+++)). Így nagy csalódás semkit nem ér, és a változás zavaró hatása kisebb. Az alacsony padlózat prioritása felgyorsítaná annak további terjedését, és a helyjegy ár sávozása lehetővé tenné a nagyobb árért, a komfortosabb utazást.

Felhívnám a figyelemet az alcsony kihasználtságú személy- vonatoknál, főleg a "Piroska" által lefedett területeken, ne szokvány vonatszerelvényt, hanem sínbuszt működtessenek. Színe lehet piros , és neve lehet "Piroska 2" vagy egyéb nosztalgikus elnevezés.

(Olvasottság 7 fő-saját olvasás)

0 Tovább

ICE Budapest-Nyugat Európa: Túlzó álom vagy realitás?

A Budapest-Bécs vasút magyarországi szakasz többségében (Tatabánya-Hegyeshalom) 160 km/h-ás, a többi szakasza 120 km/h-ás sebességet tesz lehetővé.

Felmerül a kérdés: Miért nem jöhetnek be a nyugat-európai gyorsvasutak, és ennek mi a feltétele, akadálya?

Válasz német kollégától fordítva:

-A magyarországi szakaszon kéne egy jármű-karbantartási állomás és az ICE járhatna Budapestre.

Ezek a vasutak ha lassabban is milliós városokat összekötve végigmehetnének például egy:

például: Budapest-Brüsszel útvonalon.

És mehetne más számos egyéb útvonalon is, mely eddig Bécsig ment legközelebb hazánkhoz el.

0 Tovább
12
»